Nintentraumatisé
Cheftrottoir

knot084 - 28 Feb 2017

L'Amerique du nord c'est vraiment l'enfer du mauvais gout. thenry

privileged shitlord
munky

Le type au fond à gauche a l'air fier d'être là.

Novad-19

tsukoyumi - 28 Feb 2017

Non mais c'est ca le pire ya que des cageots sur cette photo smiley11

Feel the feeling
LeKirbyMasqué
Invité(e)
seiken3

a1bKm6Y_460s_v2.jpg

smiley11

Googlez mon nom
CouronnePerlée

Le titre est trompeur, c'est un transgenre fille->mec donc c'est plus une histoire de dopage qu'autre chose...

Lokus

.O. - 28 Feb 2017

C'est dommage que tu n'y sois pas allé, ça avait l'air bien pourtant:

695d4ba0-e15e-4727-ab68-0c4b6363fba1.jpg

6bccb9d1-83b9-4c0f-95c0-df5a180c6538.jpg

53fca80e-ffdc-4dfc-92a8-bb8e03730efb.jpg

0addf55d-cbea-4c89-a8e0-0730d7a754cf.html

http://www.gdcvault.com/play/1020372/Ho … Queer-Your

How to Subversively Queer Your Work
So your eyes have been opened. Your consciousness raised. "I want to do better! I want to get queer ideas in my games!" The question is, how? If you're a designer, artist, writer or developer haunted by that question, this session is for you. Drawing on the expertise of game designers, writers, critics and scholars, we'll give you suggestions on how you can, in a number of small and easy ways, work LGBTQ characters and themes into your work. These simple steps may seem small now, but as players - queer or not - encounter them in your games, over time they will add up to gradual but important change.

http://schedule.gdconf.com/session/crus … sity-rules

Crush the Norm: Diversity Rules
This positive and impactful presentation and workshop will empower you to create diverse characters while avoiding stereotypes in games. At King we have developed a simple process that helps us to test our games' diversity & inclusion level. You will get hands-on experience to help you consider how diverse various games are.

La diversité c'est important dans candy crush smiley80

http://schedule.gdconf.com/session/worl … by-ubisoft

World Building: The Power of Developers in Representing Diversity (Presented by Ubisoft)
Video games provide immersive interactive experiences that shape players' understanding of the world. These fictional worlds touch the lives of millions of players and engage them with unique environments, exotic locations, vibrant characters, cultures, political regimes and religions etc. These virtual worlds and characters can perpetuate stereotypes, just as they can offer a more nuanced vision of society.
- What is the role of developers in constructing stereotypes and forming identities?
- What actions can be taken to better represent diversity in a consistent way?
- How will tech innovation impact the construction of in-game stereotypes in the future?

http://schedule.gdconf.com/session/maki … usion-work

Making Diversity and Inclusion Work
There are several programs, courses, and initiatives that can be created to implement diversity and inclusion in the industry today. Researchers and vendors have put in a wealth of resources to discover the best ways to hire and develop underrepresented groups. So why is the industry still struggling?



Nevar forget:

Misogyny, Racism and Homophobia: Where Do Video Games Stand?

This session will take a close look at the games we create and examine them with a different perspective than normal: how do video games hold up when we examine their contents for potential racism, misogyny and homophobia? This session will look at a number of recent games from this perspective, and talk about the positives and negatives that are found within our games. The talk will examine narrative representation, narrative depiction and the game dynamics to see how race, gender and sexuality are treated. Finally, the session will give some tips for how to avoid falling into easy traps when dealing with these issues, and discuss how this can improve the quality of the game.

Speaker(s)     Manveer Heir

CpH3WtHWEAAABDS.jpg

Edit par Lokus (01 Mar 2017)

Le Astal de la NBA
tsukoyumi

Lokus - 01 Mar 2017

Le pak pak à la fin de ton message xzibit_yo

hichlibedis
hichanbis

Lokus - 01 Mar 2017

This is the end.

Chamberlain
Churchill

How to Subversively Queer Your Work
So your eyes have been opened. Your consciousness raised. "I want to do better! I want to get queer ideas in my games!" The question is, how? If you're a designer, artist, writer or developer haunted by that question, this session is for you. Drawing on the expertise of game designers, writers, critics and scholars, we'll give you suggestions on how you can, in a number of small and easy ways, work LGBTQ characters and themes into your work. These simple steps may seem small now, but as players - queer or not - encounter them in your games, over time they will add up to gradual but important change.

Mais smiley43

Blow J.
hobbs

ça va tellement loin qu'ils sont déjà dans l'auto-parodie smiley67

Buffy d'or
knot084

Lokus - 01 Mar 2017

Ce bourrage de crâne thisisfine
Bientôt la fin du jeux video nord-américain avec que des personnages fêminins gros et moches à cheveux vert pale.

Heureusement que les japs sont là

mgs5-quiet.jpg

smiley79

Le dernier degosaure
Denver

knot084 - 01 Mar 2017

Nier Automata qui triple ses ventes par rapport à Nier en basant sa communication sur la culotte de l'héroïne smiley121

Le Astal de la NBA
tsukoyumi

Le Japon smiley27

Invité(e)
seiken3

lOxMk5y.jpg

hichlibedis
hichanbis

seiken3 - 02 Mar 2017

C'est juste au dessus.

The Last of Kojimawhore. Viva japan !
Shiff-XT

Lokus - 01 Mar 2017
Nom de xzibit_oh
C'est la GDC de cette année? thisisfine

Edit par Shiff-XT (02 Mar 2017)

Feel the feeling
LeKirbyMasqué

Edit par LeKirbyMasqué (02 Mar 2017)

tl;dr51

LeKirbyMasqué - 02 Mar 2017

Clubpopo a encore donné du sien sur Vice ? (Quand j'avais découvert le pot aux roses pepe_feelsgood ) cf : https://www.vice.com/fr/article/quelque … -trois-369

Edit par VV51 (02 Mar 2017)

Very Bad Bit
NapoleonDynamite
et omega du mauvais goût

VV51 - 02 Mar 2017

smiley11 olala cet article

L'IA de la nuit dernière
mange du blanc de poulet pour impressioner olive
jenova-absolute

Moi je suis pour la fin de la civilisation occidentale et vous ?

La Triforce de la sudation
TS_JBG

jenova-absolute - 03 Mar 2017

Tu l'incarnes déja assez bien.

Tingle tingle kooloo limpah
KamiOngaku
et omega du mauvais goût

Moi je suis pour la reprise de Constantinople, et vous ?

Salade de boules, bon appétit !
saladbowl

smiley11 ce troll

Yoru il chie dans le 89
Yoruichi89

saladbowl - 03 Mar 2017

En quoi elle l'a remis à sa place ? smiley36

The tag
The Baygon

Denver - 01 Mar 2017

knot084 - 01 Mar 2017

Le Japon. Le dernier bastion de la resistance.  chirac_lafrance

L'IA de la nuit dernière
Googlez mon nom
CouronnePerlée

JPP putain

Novad-19

saladbowl - 03 Mar 2017

il est mort de rire de son troll smiley11

Invité(e)
seiken3
Homeless
Homework

seiken3 - 11 Mar 2017

Ils s'amusent à être physiquement pile poil entre les deux genre pour péter un câble dans la rue si tu te plante je suis sur.

pulmonaire

Googlez mon nom
CouronnePerlée
seiken3 a écrit :

She/Her.

C'est comique, ça fait "chieur" smiley31

Quelqu'un avait posté sur GR (je sais plus qui ni sur quel topic exactement) une vidéo de Shia Laboeuf en train de se faire troller sur son livestream anti-Trump par des partisans de Trump ce qui avait conduit à son arrestation.

Depuis, il avait pris des mesures drastiques pour protéger son stream, notamment dissimuler le lieu exact d'où il était diffusé.

Mais il a sous-estimé 4chan.

Ah autant pour moi Dem. smiley76

Edit par Tefa (15 Mar 2017)

dem (en minuscules)

Tefa - 15 Mar 2017

http://www.gamerama.fr/forum/viewtopic. … 53#p666753

Une grande victoire pour les Internets. pepe_feelsgood smiley86

Ton lien raconte bien l'histoire.
Je vais rajouter ça : https://twitter.com/hashtag/HEWILLNOTDIVIDEUS?src=hash

Edit par Dem (15 Mar 2017)

Je suis l'alpha et l'omega du mauvais gout. Vous ne pouvez rien contre moi, humains.
Post-it

Lokus - 17 Mar 2017

Vachement important dans un MOBA smiley11

giffo2.gif

Fier comme un beauf.
Marks

Post-it - 17 Mar 2017

après LOL c'est un peu le résidu du pire de l'humanité qui s'y promène, rien d'étronnant

Blow J.
hobbs

Lokus - 17 Mar 2017

Une grande victoire pour l'humanité miracle

dem (en minuscules)
Chamberlain
Churchill

Dem - 19 Mar 2017

Oh mon dieu. Ce champ lexical incompréhensible, ces arguments, ce.... sadaffleck

Novad-19

putain smiley11

Squarealex

Elle a un pénis de femme.

smiley116

Edit par Squarealex (19 Mar 2017)

Googlez mon nom
CouronnePerlée

Le cancer.

nous montre son minou
Ebichu

Dem - 19 Mar 2017
Il y a 48 sexuations chez l'être humain.

smiley11